מבצע חם!

ניקיון פוליש והדברה טבעית במבצע חם במיוחד!

פוליש ווקס \ קריסטל

ניקיון משרדים

ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון ספות וריפודים

אודותינו

Diamond שרותי פוליש ונקיון, הינה חברת נקיון מובילה בתחומה המורכבת ממספר צוותים מגובשים המגיעים לכל משימת ניקוי בכל מקום בארץ, ומעניקים שרות יעיל, איכותי ומהיר.

המיקוד שלנו הינו למשרדים ובתים פרטיים. חידוש רצפות, פוליש, ניקוי שטיחים, ניקוי ריפוד, ספות, כורסאות, חיטוי, קיטור והדברה טבעית. והכי חשוב הכל בסטנדרט הגבוה ביותר, סטנדרט יהלום!

אנו מעניקים, בין היתר, שרותי ניקיון אחרי שיפוץ, ניקוי שטיחים, ניקוי ספות, ניקוי חדרי מדרגות, טיפול בהצפות, ליטוש רצפות, פוליש ווקס לרצפות, ניקיון אחרי שריפה, ניקיון לפני מעבר דירה ו/או אחרי מעבר דירה לפני אכלוס כולל הדברה טבעית.

פנו אלינו להצעת מחיר. ספרו לנו מה תרצו לנקות או להבריק, מאיזה חומר ומה היקף המתחם. אנו נשיב במקום ונוכל לתאם עמכם את ההגעה שלנו.

חברות רבות מעניקות שרותי פוליש ונקיון, אך אף אחת מהן לא בסטנדרט יהלום!

קרדיט: freepik

שרות יעיל, איכותי ומהיר

צוות מקצועי ואמין

ניקיון ברמה הגבוהה ביותר

ציוד ניקיון מתקדם

לקבלת הצעת מחיר

חייגו וקבלו הצעה מנצחת – אנחנו כבר בדרך!

השירותים שלנו
מאמרים
ניקיון לבית חדש

מי שעומד בפני מעבר לגור בבית חדש ירצה להיכנס אליו כשהוא נקי לגמרי. אין טעם למקם את הרהיטים, מכשירי החשמל וכל החפצים ורק לאחר מכן

לקריאה נוספת »
מאמרים
פוליש לרצפה ישנה

מי שמתגורר בבית שיש בו רצפה ישנה יודע או חושב שהמראה של הרצפה הוא זה שקיים ולא תמיד אפשר להחזיר לרצפה הישנה את המראה המבריק

לקריאה נוספת »
חברות ניקיון בתים במרכז
מאמרים
ניקיון בית חדש

כל מי שמתכנן מעבר דירה רוצה לעבור לבית או דירה נקיים מאד, בעיקר באזורים או נקודות שבהם בדרך כלל קשה לנקות בצורה יסודית. ניקיון בית

לקריאה נוספת »

לקוחות ממליצים

משה
חיפשתי בעל מקצוע לניקיון דירה חדשה מקבלן ויצרתי קשר עם גבריאל באתר שלכם, הוא היה בין הזולים ונשמע לי חברותי ואנושי אז סגרתי אתו בלי להתמהמה! בסופו של יום, זו הייתה בחירה נכונה ומדוייקת. גבריאל הגיע אלי עם צוות מקצועי ביותר! הם עבדו בשיתוף פעולה נהדר ושמרו על סביבת עבודה שקטה ורגועה ובנוסף לזאת, כשהיו לי הערות הם מיד דאגו לטפל בהם ולמצוא פתרונות, מומלץ ביותר!
גיא
יצרתי קשר עם "דיימונד שרותי פוליש וניקיון" באתר שלכם והם נתנו לי הצעת מחיר סבירה עבור ניקיון דירה לאחר שיפוץ וסיכמנו מועד לביצוע העבודה. הגיעו אלי 3 אנשי צוות מוכשרים, מנוסים, מקצוענים ואמינים! הם השתמשו בחומרים איכותיים וביצעו עבודה יסודית ומושקעת וסיימו אותה תוך זמן קצר! בנוסף, הם היו קשובים לבקשותיי והדירה נותרה מבריקה ומצוחצחת בזכותם, אני ממליץ עליהם מכל הלב!
מרואני
קיבלתי המלצה חמה על "דיימונד שרותי פוליש וניקיון" מהקבלן שבנה את דירתי והזמנתי אותם לנקות אותה ובסופו של דבר, יצאתי מרוצה. הייתי קצר בזמנים ו"דיימונד שרותי פוליש וניקיון" הבטיחו שיסיימו את העבודה מהר ואכן כך היה, הם סיימו אותה תוך יום אחד! יתרה מזאת, הם עבדו בצורה מסודרת, יסודית ומקצועית ונתנו את הכל על מנת לעמוד בדרישות שלי והיו קשובים להערות שלי, הם מספר אחת מבחינתי!
חמודי
הכרתי את גבריאל דרך חבר משותף ומאז הכל היסטוריה! אני קבלן שיפוצים ועובד איתו בשיתוף פעולה כבר הרבה שנים, הוא מבצע את כל עבודות הניקיון בדירות, וילות ומשרדים שאני משפץ. גבריאל בעל מקצוע לעניין! הוא תמיד מבצע את העבודה בצורה יסודית, מקצועית, מוקפדת ומתוקתקת וגם נותן מעצמו מעל ומעבר ובנוסף, הוא איש נעים הליכות שכיף להיות בסביבתו. לא אחליף אותו עם שום בעל מקצוע אחר ואני ממליץ עליו באהבה גדולה!
יהודה
שוחחתי עם גבריאל לאחר שקיבלתי עליו המון המלצות בפייסבוק והוא שידר לי אמינות וגם נתן לי הצעת מחיר משתלמת עבור ניקיון דירה לאחר שיפוץ לכן, סגרתי איתו מועד. גבריאל היה מאוד טוטאלי בעבודתו לאורך כל הדרך! הוא השתמש בחומרים איכותיים ויקרים וביצע אותה במסירות, מהירות ויעילות ומעבר לכך, לקח אחריות על כל דבר. קיבלתי ממנו שירות שנדיר למצוא בארצנו ויצאתי עם חיוך ענק על הפנים, אני ממליץ עליו בפה מלא!
רותי
הזמנתי את חברת הניקיון דיימונד בתאריך 14.10.15 לצורך ניקוי דירה חדשה. הניקיון היה מקצועי, השירות אדיב וממש נחמד שהם מעסיקים רק חבר'ה בוגרי צבא!, ממליצה בחום לכולם על חברת ניקיון איכותית!!!
אילנית
הזמנתי את בעל המקצוע הגיעו אלי בזמן, ביצעו עבודה מקצועית, יסודית, ביעילות רבה, במהירות, ניקיון מקצועי ברמה הכי גבוהה וטובה שיכולה להיות, השירות שלהם היה מדהים, היחס מעולה, אדיבים, מקצוענים, זריזים, המחירים הוגנים, הרבה זמן שלא נתקלתי בבעלי מקצוע כאלו, ממליצה בהחלט בחום רב לשאר הצרכנים !!!
אתי
הזמנו את חברת הניקיון כשאבדנו עצות. כל הבית היה מלוכלך ומסריח לאחר השיפוץ. הגיע צוות של בחורים חרוצים שניקו לנו את כל הבית עד שהבריק!! ממליצה בחום על חברת דיימונד! היחס והשירות מדהיםם!
אנה
שלום רב! לפני כחודש ערכנו שיפוץ מקיף בבית. חיפשנו וחיפשנו חברת ניקיון אמינה וטובה. מהרגע הראשון שהתקשרנו לדיימונד הופתענו מהיחס הטוב והשירות המהיר!!ממליצה בחום על החברה!! במיוחד שהם מעסיקים בוגרי יחידות קרביות!!
שקופית קודמת
שקופית הבאה
רכשתם דירה חדשה? ערכתם שיפוץ?
סביר להניח שהבית כעת מאובק מאוד, ובכל פינה יש הצטברות לכלוך ואבק מעיק. אנו נגיע ונעניק לביתכם טיפול שיחזיר אותו למצבו החדיש הנקי והנעים ולא נותיר פינה ללא טיפול. ממש לפני שתיכנסו אליה, זה בדיוק הזמן לדבר איתנו. אנו נגיע ונבצע פוליש לרצפות, וננקה את הבית החדש שלכם עד שיבריק וינצנץ כראוי לבית חדש, ואף נבצע חיטוי והדברה טבעית.
Diamond - חברת נקיון מובילה
כולנו אוהבים להגיע הביתה מיום מתיש לבית נקי עם ניחוחות של נקיון. אין תחליף לחברה המעניקה שרותי פוליש ונקיון המגיעה למקום ועוברת פרט פרט, ולא משאירה גרגר אבק, כאשר הכל נוצץ, נקי ומדיף ריחות מעוררים של נקיון. או לחילופין, בתחילת יום העבודה, תרצו מן הסתם להגיע למשרדכם כאשר הוא נקי מאורגן ומסודר, ובעיקר מדיף ריחות נקיון. כל אלו ישרו עליכם אווירה נוחה ונעימה שמן הסתם תתרום לעבודה רגועה פוריה ונעימה. פנו אלינו להצעת מחיר. ספרו לנו מה תרצו לנקות או להבריק, מאיזה חומר ומה היקף המתחם. אנו נשיב במקום ונוכל לתאם עמכם את ההגעה שלנו.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

שאלות ותשובות נפוצות - אתם שואלים אנחנו עונים

אנחנו נשמח לסייע ללקוחותינו ליהנות מניקיון יסודי, מקצועי ואיכותי בכל רחבי הארץ! הצוות שלנו פרוס מצפון ועד דרום וישמח לסייע לכם ליהנות מחלל נקי, נעים ונוח. 

אנו מציעים שירותי ניקיון למשרדים ולבתים פרטיים, הכוללים חידוש רצפון ופוליש, ניקוי שטיחים, ספות, ריפודים וכורסאות, חיטוי והדברה. השירות מותאם לחברי מדרגות, דירות לאחר שיפוץ או שריפה, לפני או אחרי מעבר דירה, לאחר הצפה ועוד. 

בקצרה – הצוות, השירות, והאיכות. הצוות שלנו מורכב מעובדים צעירים ומנוסים בעלי מוטיבציה וכוח, אשר פועלים בחריצות וישמחו להעניק גם לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר. אנו משתמשים במכשור המתקדם ביותר בשוק ובחומרי ניקיון יעילים ואיכותיים שאינם רעילים. אם גם אתם רוצים שירות איכותי, זמין ומקצועי, פנו אלינו ותקבלו שירות יהלום. 

בית נקי באפס מאמץ
ישנם אין ספור מצבים בהם אנו צריכים לנקות את הבית מא' ועד ת', בין אם אחרי שיפוץ אינטנסיבי, לפני כניסה לבית או לאחר פינוי דירה שכורה, ואפילו אחרי שריפה או הצפה. הניקיונות הללו דורשים משאבים יקרים כמו מאמץ, מכשירים וחומרי ניקוי, ובעיקר זמן - אם גם אתם רוצים ליהנות מבית נקי באפס מאמץ, דיימונד נקיון ופוליש כאן בשבילכם.

לקבלת הצעת מחיר

חייגו וקבלו הצעה מנצחת – אנחנו כבר בדרך!